کریمیان با بیان اینکه تیم شمس آذر در هر دو نیمه نسبت به پرسپولیس برتری داشت، گفت: بازی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: در روزی که می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم بازی را واگذار کردیم. برای کسب امتیاز در این بازی خیلی برنامه‌ریزی کرده بودیم و در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم و در نیمه دوم هم طبق برنامه به گل دست یافتیم. تجربه کافی را نداشتیم و همین موضوع به ما ضربه زد اما بر خلاف تیم ما، پرسپولیسی‌ها از تجربه بالایی برخوردار بودند و توانستند به پیروزی دست یابند که به آنها تبریک می‌گویم؛ موقعیت‌های گل را از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال شمس آذر درباره اخراج سعید دقیقی گفت: اعضای کادر فنی سر صحنه کرنر که برای پرسپولیس به دست آمد و همان توپ تبدیل به گل شد به داوری معترض بود. زمانی که اوت پرتاب شد بازیکن پرسپولیس ستون شد و توپ دوم به بازیکنی که در آفساید بود رسید. فکر می‌کنم با اطلاعات کمی که دارم آن بازیکن تأثیرگذار بود و داور می‌توانست آفساید اعلام کند. اخراج دقیقی به روند بازی تیم ضربه وارد کرد.

او درباره دیدار هفته آینده برابر سپاهان بیان کرد: قطعاً دیدار سختی برای ما خواهد بود و از فردا به ریکاوری برای این بازی می‌پردازیم، ما می‌توانستیم در دیدار با پرسپولیس هم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم و رکورد خود در شکست ناپذیری را به عدد ۹ برسانیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در دیدار با سپاهان و در مقابل هوادارانمان بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم.

کریمیان در پایان خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که آنها می‌توانند از فضاهای پشت دفاع ما استفاده کند، اما ما همه راه‌های نفوذ را بسته بودیم و موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. ۹۵ درصد بازیکنان شمس آذر برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و بسیار جوان بودند. هرچه از دقایق بازی گذشت سوار بر بازی شدیم و در نیمه دوم فشار بیشتری به سمت دروازه پرسپولیس وارد کردیم اما انتظار نداشتیم که از پرسپولیس ۱۰ نفره گل دریافت کنیم.