کرمان- رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه برتر کشوری توسط ۱۰ دانش آموز و مراقب سلامت استان در پویش آذرماه سلامت صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زیبا اسعدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ دانش آموز استان کرمان در پویش رادیو سلامت حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی با اشاره به اسامی این دانش آموزان افزود: در پویش رادیو سلامت کیانا بازمانده از دبستان هدایت شهرستان رفسنجان، محمدحسام پاریزی از دبستان فضیلت شهرستان شهربابک و نازنین زهرا مصطفوی از دبیرستان صدریه شهرستان جیرفت، رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

اسعدی ادامه داد: همچنین مهدیار عرب زاده از دبستان شهید صدوقی شهرستان زرند و امیرعلی سالاری از دبستان شهید دادور شهرستان کهنوج در پویش آذرماه رادیو سلامت موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمان یادآور شد: فاطمه حسینی از شهرستان رفسنجان و آذر عنایت پور از شهرستان شهربابک از دیگر مراقبان سلامت دارای رتبه برتر به شمار می روند.

وی افزود: به علاوه مبارکه نظری از شهرستان جیرفت، زهرا میرزایی از شهرستان زرند و صالحه رحمان پناه از شهرستان کهنوج نیز در پویش آذرماه رادیو سلامت رتبه برتر کشوری کسب کردند.