معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه تمامی ورزشکاران مشمول می توانند در تیم های خود باقی بمانند، گفت: طبق جلسات وزارت ورزش و ستادکل نیروهای مسلح این تصمیم گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زاهدی درباره فعالیت بازیکنان مشمول تا پایان فصل کنونی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با ارزیابی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، طرحی که به صورت موقت در حال اجرا بود و در آن ورزشکاران مشمول باید با اتمام شرایط‌های قانونی در میانه‌های فصل راهی خدمت مقدس سربازی می‌شدند لغو و همانند گذشته این عزیزان در پایان فصل ورزشی خود باید خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی کنند تا در تیم‌های نظامی به کار گرفته شوند.

او ادامه داد: بنابراین تا پایان فصل جاری مسابقات ورزشی، هیچکدام از بازیکنانی که مشمول بودند مشکلی برای حضور در تیم‌های خود نخواهند داشت. تمام تیم‌های نظامی در ورزش کشور فعال هستند و روند فعالیت هیچکدام از آنها متوقف نشده است تقسیم بازیکنان مشمول در تیم‌های نظامی به عهده ستاد کل نیروی مسلح است و این طور نخواهد بود که تمام فوتبالیست‌ها در تیم ملوان عضویت داشته باشند.