فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند چهار نفره سارقین محتویات و لوازم خودرو در سطح جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو شهروندان و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم طی چندین نوبت تحقیقات گسترده نهایتاً موفق شدند ۲ تن از سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها ابتدا منکر حقایق می‌شدند و سپس با تیزهوشی کارآگاهان لب به اعتراف گشودند، عنوان کرد: کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی در نهایت موفق شدند مخفیگاه ۲ تن از مال‌خران را در جنوب تهران شناسایی کنند و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در یک مخفیگاه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه مال‌خران بیش از ۳۰ باتری خودرو کشف که به همراه متهمان به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در ادامه متذکر شد: متهمین که چندین بار سابقه سرقت نیز داشته‌اند در بازجویی‌ها مقاومت خود را شکسته و به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و فروش باتری خودرو به مال‌خران در سطح جنوب تهران اقرار کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره ادامه تحقیقات جهت شناسایی مالباختگان بیان داشت: با رعایت هشدارهای پلیسی، خودرو خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها