فیروزکوه- معاون مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از رصد و پایش کامل محورهای مواصلاتی و گردنه های برف گیر پایتخت از پردیس تا فیروزکوه خبر داد و گفت: تردد در همه محورها در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن یزدان نیاز عصر جمعه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر شرق استان تهران از پردیس تا فیروزکوه از رصد و پایش این مناطق توسط تیم کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استان تهران با همراهی مدیران بحران و بخشداران خبر داد.

یزدان نیاز با بیان اینکه خوشبختانه هیچ در راه ماندگی ناشی از برف و بروز بحران جدی در محورها مشاهده نشده است گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و رصد پایش های قبلی و برگزاری مانور زمستانه مبنی بر آمادگی کامل دستگاه‌ها طی این بازدید نیم روزه مشکلاتی اعم از مسدود شدن راه‌ها، ماندن خودروها در محورها و تصادفات ناشی از عدم ایمن سازی نداشته ایم.

معاون مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: طبق دستورالعمل‌های مدیرت بحران، اکیپ‌های عملیات زمستانی به بهترین شکل ممکن وظایف محوله را انجام و اجرای عملیات شن و نمک پاشی نیز در تمامی محورها صورت گرفته بود.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس هشدار نارنجی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی مدیریت بحران از روز چهارشنبه در آماده باش کامل قرار دارد.