سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی گفت: از حضور مجدد در تیم خرسندم و امیدوارم شرمنده هواداران نشوم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: از اینکه بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی انتخاب شده ام خوشحالم و امیدوارم شرمنده هواداران نشوم.

او ادامه داد: در ابتدا باید از مهدی رحمتی و آلکاراز دو مربی پیشین نساجی تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم کشیدند. نساجی همیشه برای من جایگاه ویژه ای داشته است و خاطرات خیلی خوبی با این تیم داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: در این دو روز گذشته هواداران انرژی مثبت زیادی برای من فرستادند و از آنها تشکر می کنم و امیدوارم شرمنده شان نشوم و بتوانم جبران مافات کنم. من به گذشته ها کاری ندارم و فقط به زمان حال فکر می‌کنم و برای من تیم نساجی از امروز شروع شده است.

او ادامه داد: امیدوارم نساجی روندی را طی کند که اول از همه هواداران خوشحال شوند و پس از آن به جایگاهی که در حد نام نساجی باشد، قرار بگیریم.

سرمربی نساجی درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم گفت: لیست تیم پر است و نمی توانیم بازیکن جدید جذب کنیم و من نه کسی را در لیست مازاد گذاشته ام و نه لیست خرید به باشگاه داده ام. اما امکان هر اتفاقی در این ۳ روز وجود دارد.

او ادامه داد: ما قصد نداریم کسی را از کادر فنی حذف کنیم. جودکی و صداقت به کادر اضافه شده اند که با آنها ادامه خواهیم داد. برخی از اعضای کادر فنی شاگردان من بوده اند و شناخت خوبی از آنها دارم.

الهامی بیان کرد: تمام آرزوی من این است که هواداران شاد باشند و روزی که از نساجی می روم هواداران مثل دفعه قبل از تیم راضی باشند. من با دل خودم به نساجی آمده ام و هنوز قراردادم را امضا نکرده ام.

وی در پایان گفت: نساجی خانه من است و با هواداران این تیم ابراز صمیمیت می کنم. نساجی یک تیم نیست بلکه هویت یک باشگاه است. من حضرت موسی نیستم که عصایم را بگذارم و شرایط درست شود. همه ارکان به همراه هواداران باید دست به دست هم دهیم تا نساجی بتواند به روزهای خوب باز گردد.