اراک- خطیب جمعه اراک گفت: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، اظهار کرد: استان مرکزی چهارمین استان صنعتی و دارای تنوع بالای صنعتی است که باید دولت و مجلس از این ظرفیت بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این نظام، معجزه تاریخ است و دستاوردهایی که تاکنون کسب شده به دلیل وجود این نظام است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند، گفت: با همت بلند، برنامه ریزی، اولویت بندی و سیاست گذاری می‌توان اقتصاد کشور را متحول کرد و در راستای تحقق شعار سال با تعامل و هم‌افزایی همگان گام‌های موثرتری برداشت.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، عالی‌ترین فرصت جهت تقرب به خداوند است و برگزاری عزاداری‌ها و سخنرانی‌های حکیمانه در این ایام ضرورت دارد.

وی هم چنین با تاکید بر برگزاری باشکوه روز قدس تصریح کرد: در این روز باید اعلام تنفر خود را نسبت به اسرائیل و آمریکا و حمایت قاطع را از ملت مظلوم فلسطین و حزب الله اعلام کنیم، برای حمایت از مردم فلسطین در سراسر دنیا تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته است.