کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه خبر داد و گفت: دمای هوا از فردا تا پایان هفته روندی افزایشی می‌یابد.

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای ناپایدار طی امروز و فردا (سه شنبه) از نیمه جنوبی کشور عبور می‌کند که اثرات این سامانه در جو استان کرمانشاه، غالباً به صورت وزش باد و رشد ابر مشاهده خواهد شد.

وی افزود: با این حال طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا، وقوع رگبارهای موقت بهاری احتمالاً همراه با رعدوبرق پراکنده، بخصوص در نیمه غربی و نواحی جنوبی، چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط، از ظهر فردا تا اواسط روز جمعه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: از عصر جمعه تا یکشنبه هفته آینده، به دلیل عبور متناوب امواجی کوتاه، ممکن است مجدداً شاهد رگبارهای موقت باران به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان کرمانشاه باشیم.

به گفته زورآوند همچنین متوسط دمای هوا که امروز در غالب نقاط تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته روندی افزایشی می‌یابد.