شهرکرد-رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزئیات برگزاری مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها»، گفت: این مرحله از مسابقه سوم خردادماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات برگزاری مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها»، اظهار کرد: این مرحله از مسابقه روز پنج‌شنبه سوم خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۹ صبح روز پنج‌شنبه سوم خردادماه آئین افتتاحیه و از ساعت ۹ تا ۱۲ این روز براساس گروه‌بندی‌های مشخص شده مسابقه زندگی با آیه‌ها در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی فقط به صورت شفاهی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید بر حفظ و تدبر ۳۰ آیه طرح تسلط کامل داشته باشند به نحوی که بتوانند به سوالات حفظ پاسخ صحیح بدهند همچنین نکات هر آیه‌ای که عنوان شد را در ۳ دقیقه تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مرحله استانی مسابقه زندگی با آیه‌ها تنها درصورت کسب ۸۰ درصد نمره قبول خواهند شد، عنوان کرد: افراد می‌توانند برای دریافت گواهینامه مرحله شهرستانی و استانی خود از تاریخ یک خرداد لغایت ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ به اداره امور قرآنی استان یا ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تنها افرادی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده و در آزمون شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها موفق به کسب نمره حدنصاب شده باشند امکان حضور در مرحله استانی را دارند.

وی تصریح کرد: افراد دارای دو شرط ذکر شده از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه اول خردادماه فرصت دارند تا با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۱۹۲۶ حضور خود در مرحله استانی را اعلام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر در پایان خاطرنشان کرد: پک فرهنگی منتخبین مرحله شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها در روز برگزاری مرحله استانی تقدیم این افراد خواهد شد.