بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم جعفری ظهر یکشنبه در همایش تخصصی روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ نهاد خود هستند و سازمان‌ها بدون روابط عمومی پویا هویتی نخواهند داشت چرا که امروزه ارتباط درون و میان سازمانی برعهده این بخش است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای قرار گرفتن روابط عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود، افزود: متاسفانه روابط عمومی‌ها اکنون در جایگاه خود قرار ندارند و این یک حقیقت تلخ است،

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: هر چه مدیر یک دستگاه  اهمیت بیشتری برای روابط عمومی سازمان خود قائل شود شان و منزلت روابط عمومی مدیران و کارشناسان آن سازمان بالاتر خواهد رفت.

جعفری در ادامه به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و ادامه داد: گردهمایی امروز بدون تبلیغات محیطی و تنها با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین روابط عمومی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها در ارتباط با یکدیگر همچنان ناهماهنگ عمل می‌کنند و بناشده روابط عمومی استانداری به عنوان یک روابط عمومی مرجع تبدیل شود.

سایت شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر رونمایی شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تاکید کرد: برای جمع آوری راه های ارتباطی روابط عمومی ها دچار مشکل هستیم و بعد از گذشت یک ماه برخی روابط عمومی‌ها هنوز همکاری خوبی را در این زمینه نداشته اند.

وی ضمن اشاره به سایت شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: با رونمایی از این خواهان انسجام در بین روابط عمومی‌ها، ارائه اطلاعات و مقالات تخصصی در این خصوص هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر توسط استاندار رونمایی شد.