دامغان - شهردار دامغان از اجرای شهرداری الكترونيك برای نخستين بار در سطح استان سمنان در اين شهر خبر داد و گفت: ۲۵ هزار پلاك توسط تيم های مخصوص مميزی شد و در بايگانی الكترونيكی شهرداری قرار گرفت.

مسلم نصرتي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اظهار اینکه الكترونيكي كردن امور شهر و شهرداری در راستای کاهش هزینه ها در اولويت برنامه هاي شهرداری دامغان است، افزود: اين امر باعث حذف گردش پرونده ها در بين واحدها شده است.

وي با بيان اينكه انجام خدمات شهرداري بايد با نگاه كرامت انساني باشد، افزود: بحث برنامه محوري جز اولويت هاي شهرداري است كه به صورت ويژه به آن پرداخته مي شود.

شهردار دامغان خاطر نشان ساخت: این سازمان از سوي استاندار سمنان با شاخص ارزيابي رضايتمندي مردم، افزايش بودجه، انجام كارها به صورت فني و تخصصي به عنوان شهرداري برتر در بين شهرداري هاي استان شناخته شد.

نصرتی با تاکید بر اینکه شهرداري دامغان بهترين آسفالت را توليد مي كند اضافه كرد: امسال تمامي نيازهاي اين ماده از كارخانه آسفالت تمام اتوماتيك وابسته به شهرداري تأمين شده است.

وي با بيان اينكه شوراي سرمايه گذاري در شهرداري دامغان ايجاد و راه اندازي شده است اظهار داشت: توجه به ظرفيت هاي موجود در شهر و معرفي آنان به مردم، جذب سرمايه گذار و اجراي طرح هاي مهم شهري از اهداف اصلي تشكيل این شورا بوده است.

شهردار دامغان به افزايش ۳۰ درصدي بودجه شهرداري طی سالجاري اشاره داشت و افزود: بودجه اين شهرداري امسال به ۴۱۰ ميليارد ريال رسيد.

نصرتي در خاتمه از برگزاري نخستين جشنواره و سمپوزيوم ملي پسته ايران-دامغان، رويكرد تقويت ورزش هاي همگاني، مناسب سازي معابر و پياده روها، جداسازي آب شرب از آب هاي فضاي سبز از مهمترين برنامه هاي اجرايي شهرداري دامغان طي ماه هاي اخير خبر داد.

برچسب‌ها