۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۳۰

نصرتی به مهر خبر داد:

اجرای شهرداری الكترونيك با ثبت ۲۵ هزار پلاك در دامغان

اجرای شهرداری الكترونيك با ثبت ۲۵ هزار پلاك در دامغان

دامغان - شهردار دامغان از اجرای شهرداری الكترونيك برای نخستين بار در سطح استان سمنان در اين شهر خبر داد و گفت: ۲۵ هزار پلاك توسط تيم های مخصوص مميزی شد و در بايگانی الكترونيكی شهرداری قرار گرفت.

مسلم نصرتي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اظهار اینکه الكترونيكي كردن امور شهر و شهرداری در راستای کاهش هزینه ها در اولويت برنامه هاي شهرداری دامغان است، افزود: اين امر باعث حذف گردش پرونده ها در بين واحدها شده است.

وي با بيان اينكه انجام خدمات شهرداري بايد با نگاه كرامت انساني باشد، افزود: بحث برنامه محوري جز اولويت هاي شهرداري است كه به صورت ويژه به آن پرداخته مي شود.

شهردار دامغان خاطر نشان ساخت: این سازمان از سوي استاندار سمنان با شاخص ارزيابي رضايتمندي مردم، افزايش بودجه، انجام كارها به صورت فني و تخصصي به عنوان شهرداري برتر در بين شهرداري هاي استان شناخته شد.

نصرتی با تاکید بر اینکه شهرداري دامغان بهترين آسفالت را توليد مي كند اضافه كرد: امسال تمامي نيازهاي اين ماده از كارخانه آسفالت تمام اتوماتيك وابسته به شهرداري تأمين شده است.

وي با بيان اينكه شوراي سرمايه گذاري در شهرداري دامغان ايجاد و راه اندازي شده است اظهار داشت: توجه به ظرفيت هاي موجود در شهر و معرفي آنان به مردم، جذب سرمايه گذار و اجراي طرح هاي مهم شهري از اهداف اصلي تشكيل این شورا بوده است.

شهردار دامغان به افزايش ۳۰ درصدي بودجه شهرداري طی سالجاري اشاره داشت و افزود: بودجه اين شهرداري امسال به ۴۱۰ ميليارد ريال رسيد.

نصرتي در خاتمه از برگزاري نخستين جشنواره و سمپوزيوم ملي پسته ايران-دامغان، رويكرد تقويت ورزش هاي همگاني، مناسب سازي معابر و پياده روها، جداسازي آب شرب از آب هاي فضاي سبز از مهمترين برنامه هاي اجرايي شهرداري دامغان طي ماه هاي اخير خبر داد.

کد خبر 2477674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha