قم - فرمانده ناجا با اشاره به آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی، سایت‌ها و ماهواره‌ توسط نیروی انتظامی، گفت: تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌ مردم در مسائل امنیتی و اخلاقی را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری قبل از ظهر شنبه در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی اظهار داشت: در نظر داریم با آغاز فعالیت و واگذاری مسئولیت در نیروی انتظامی به خدمت مراجع و علما رسیده و از بیاناتشان جهت پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همواره عزم و اراده‌ای راسخ در نیروی انتظامی مبنی بر ارتباط نزدیک با مراجع تقلید وجود داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه امروزه فضای اسلامی و دینی در نیروی انتظامی ارتقا یافته و کارکنان، مدیران و فرماندهان انتظامی با روحیه انقلابی و دینی به خدمت گذاری می‌پردازند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی تقویت فضای اسلامی و حفظ ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است تا دغدغه‌های مردم ایران در بعد امنیتی، اخلاقی، ناهنجاری‌ها و امور اجتماعی را برطرف سازد.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در تلاش است که علاوه بر آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی و سایت‌ها و ماهواره، در صورت لزوم با اخلال گران برخورد کند.

وی عنوان کرد: دوره‌های بصیرت در قم در حال برگزاری است و تمامی فرماندهان نیروی انتظامی در طول سال به مدت یک هفته در شهر قم این دوره‌ها را خواهند گذراند.