شهرکرد - مراسم تجلیل و استقبال از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری در محل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال و تجلیل از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری که در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده بودند، ظهر چهارشنبه در محل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم از شاهین بنی طالبی، مهدی مختارپور، نازنین بازدار و عادل نجفی ورزشکاران ووشو کار استان چهارمحال و بختیاری توسط مسئولان ورزش و جوانان استان و ورزشکاران و مردم تجلیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار داشت: ورزشکاران نوجوان ووشو کار استان چهارمحال و بختیاری باردیگر توانستند افتخارات ارزشمندی برای استان و کشور در صحنه های بین المللی کسب کنند.

عبدالرحمان قاسمی ادامه داد: رشته ووشو در استان چهارمحال و بختیاری به همت فعالیت خوب هیئت ورزشی ووشو یکی از ورزش های مدال آور استان در رقابت های کشوری و بین المللی است.

وی عنوان کرد: استعدادهای ارزشمندی در استان برای فعالیت در ورزش های انفرادی وجود دارد که باید این استعدادها شناسایی شوند.

قاسمی ادامه داد: هیئت های ورزشی رزمی استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین هیئت های مدال آور در حوزه ورزش های انفرادی در سطح کشور هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: باید تلاش شود که ورزش های گروهی استان نیز در مسیر کسب مدال در سطح ملی قرار گیرند.

برچسب‌ها