۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

مراسم استقبال از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مراسم استقبال از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد - مراسم تجلیل و استقبال از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری در محل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال و تجلیل از قهرمانان ووشو کار چهارمحال و بختیاری که در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده بودند، ظهر چهارشنبه در محل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم از شاهین بنی طالبی، مهدی مختارپور، نازنین بازدار و عادل نجفی ورزشکاران ووشو کار استان چهارمحال و بختیاری توسط مسئولان ورزش و جوانان استان و ورزشکاران و مردم تجلیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار داشت: ورزشکاران نوجوان ووشو کار استان چهارمحال و بختیاری باردیگر توانستند افتخارات ارزشمندی برای استان و کشور در صحنه های بین المللی کسب کنند.

عبدالرحمان قاسمی ادامه داد: رشته ووشو در استان چهارمحال و بختیاری به همت فعالیت خوب هیئت ورزشی ووشو یکی از ورزش های مدال آور استان در رقابت های کشوری و بین المللی است.

وی عنوان کرد: استعدادهای ارزشمندی در استان برای فعالیت در ورزش های انفرادی وجود دارد که باید این استعدادها شناسایی شوند.

قاسمی ادامه داد: هیئت های ورزشی رزمی استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین هیئت های مدال آور در حوزه ورزش های انفرادی در سطح کشور هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: باید تلاش شود که ورزش های گروهی استان نیز در مسیر کسب مدال در سطح ملی قرار گیرند.

کد خبر 2882109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha