شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میزان فوت شدگان در تصادفات جاده‌ای این استان ۳۸ درصد رشد داشته است که در این راستا ۴۰ دوربین نظارتی در نقاط حادثه خیز و خطرناک نصب خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه اظهار داشت: در سال جاری به کمک های فنی و اعتباری، مبلغی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پروژه های مهم و اساسی شهرستان ها اختصاص پیدا کرد که این اعتبارات به نسبت ضریبی که از قبل مشخص و تعیین شده است اختصاص می‌یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای پایش تصویری محورهای استان (دوربین ثبت تخلفات) به اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان نیاز است که یک میلیارد تومان از محل ماده ۱۰ و ۱۲ و یک میلیارد تومان دیگر هم از پنج میلیارد تومان اعتبار شهرستان ها اختصاص پیدا می‌کند.

قاسمی بیان کرد: میزان فوت شدگان در تصادفات جاده‌ای ۳۸ درصد رشد داشته است که در این راستا ۴۰ دوربین در نقاط حادثه خیز و خطرناک نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید اشتغال ایجاد کنند و یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه بیکاری است که پیامدهای نابه هنجاری را در پی خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه استان با تخلفات مالی و انحراف از قانون امکان پذیر نیست و باید دستگاه های اجرایی با اعتبارات اختصاص داده شده به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.