سومین کنفرانس بین المللی پایداری در معماری، اسفندماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی داحد دبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره کنفرانس بین المللی پایداری در معماری و شهرسازی توسط موسسه مطالعاتی نقش و طرح آنابافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی استان البرز، موسسه بناشهر پایدار و موسسه سلوی نصر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی  ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

معماری داخلی، طراحی و المان های شهری، تحلیل آثار معمار معاصر، معماری و شهرسازی پایدار، معماری سنتی و تاسیسات نوین، معماری و شهرسازی اسلامی، مصالح نوین در ساخت و ساز شهری، مفهوم شناسی معماری و شهرسازی و... از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

این کنفرانس، هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) و  تحت حمایت رسمی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی(امارات) برگزار می شود.

دبیر کنفرانس بین المللی پایداری در معماری و شهرسزی دکتر وحید قبادیان، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی و دبیر علمی کنفرانس دکتر ایرج اعتصام مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع دکتری است.

همچنین علاوه بر حضور اساتید برجسته دانشگاه های داخلی، استادان برجسته دانشگاه های خارجی چون دکتر جان الکساندر اسمیت – دکتر فاطیما اسمیت – دکتر حنان طالب – دکتر نیوا ماهانتا نیز در این کنفرانس حضور دارند.

کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. برگزاری پنل ها و کارگاههای تخصصی، اهدای گواهینامه های کنگره به زبان انگلیسی، اختصاص کد COI به تمامی مقالات پذیرفته شده، ارائه گواهی حضور در کنگره برای شرکت کنندگان بدون مقاله، اهداء تندیس و لوح تقدیر و جوایز نفیس به نفرات برگزیده کنگره، آشنایی با استادان برجسته کشور و ده ها نماینده، کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه و همچنین امکان تعامل و همکاری رو در رو بین اساتید، صاحب نظران، مدیران و دست اندرکاران بخش معماری و شهرسازی کشور از امتیازات این کنفرانس است.

علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با این رویداد علمی به وبسایت کنفرانس به نشانی camuconf.com مراجعه کنند.