آستارا- رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و سپاه ناحیه آستارا بعدازظهر پنجشنبه در شهرستان آستارا و در قالب ۴ گردان از گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

این رزمایش که با استقبال مردم همیشه در صحنه، مرزداران غیور و ولایت مدار آستارا و همچنین اتباع کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان مواجه شد، نمایش قسمتی از قدرت، اقتدار، توان رزمی، آمادگی و انسجام بسیجیان شهرستان مرزنشین آستارا با الگوگیری از دوران دفاع مقدس بود.

در این مراسم علاوه بر حضور ۴ گردان عاشورایی، گروه های جهادی بسیج ماموریت اقدامات جهادی در مناطق محروم شهرستان آستارا را آغاز کردند که ارائه خدمات محرومیت زدایی، پزشکی و بهداشتی از جمله اقدامات آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این رزمایش و در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: اقتدار بسیج مردمی افق روشنی را برای آینده کشور ترسیم می کند.

سرهنگ جهانبخش آرمان با بیان اینکه بسیج، امید و نقطه اتکای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یکی از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت ملی، مردم و نیروهای بسیجی است.

وی تصریح کرد: تفکر  بسیجی در جامعه، امید بخش، تحول آفرین و نشاط آور است. آرمان با تقدیر از حماسه بزرگ بسیجیان شهرستان مرزی بندر آستارا در رزمایش اقتدار عاشورایی، اظهار کرد: بسیج به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده است.

خواندن شعارهای حماسی و پیاده روی نظامی از محل مسجد صاحب الزمان آستارا تا مصلای این شهر از جمله برنامه‌های این رزمایش بود که با استقبال مردم این شهرستان مرزی برگزار شد.