سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیجیان در جهت تحقق امنیت پایدار مردم تلاش کرده و همچنان پا در رکاب انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در دومین رزمایش بسیجیان عاشورایی استان کردستان که در ورزشگاه ۲۲ گردان شهر سنندج برگزار شد، گفت: رزمایش بسیجیان عاشورایی در استان کردستان در سه مرحله اجرا شده و امروز آخرین مرحله رزمایش به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: اولین مرحله رزمایش بسیجیان عاشورایی در ۹ شهریور ماه برگزار شد که جمعی از بسیجیان جهاد گر از همه اقشار در تمام مناطق استان حضور پیدا کردند و در راستای کمک به محرومین حضور به هم رسانند و اجرای ماموریت کردند.

وی افزود: بسیجیان استان کردستان در اردو های جهادی و در مناطق محروم حضور به هم رسانده و در زلزله کرمانشاه امدادگران بسیجی کردستان جزو اولین افرادی بودند که به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هم اکنون نیز در منطقه حضور دارند.

سردار رجبی گفت: در آتش سوزی های مریوان و سروآباد نیز بسیجیان آمادگی خود را به مسئولین اعلام کرده و در منطقه حاضر شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان با شنیدن این جمله ناراحت خواهند شد، گفت: بسیجیان در جهت تحقق امنیت پایدار مردم تلاش کرده و همچنان پا در رکاب انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: رهبر عزیز ایران در سفر تاریخی سال ۸۸ به کردستان با اشاره به اینکه قومیت ها برای کشور فرصت هستند و باید در کنار هم بمانند ما بسیجیان و سپاه کردستان در اجرای این فرمان گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و در راستای این مهم گام بر خواهیم داشت.

رزمایش بسیجیان عاشورایی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۲۲ گردان سنندج برگزار شد.