۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۱

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

بسیجیان پا در رکاب نظام هستند/ بسیجیان در تلاش برای امنیت پایدار

بسیجیان پا در رکاب نظام هستند/ بسیجیان در تلاش برای امنیت پایدار

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیجیان در جهت تحقق امنیت پایدار مردم تلاش کرده و همچنان پا در رکاب انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در دومین رزمایش بسیجیان عاشورایی استان کردستان که در ورزشگاه ۲۲ گردان شهر سنندج برگزار شد، گفت: رزمایش بسیجیان عاشورایی در استان کردستان در سه مرحله اجرا شده و امروز آخرین مرحله رزمایش به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: اولین مرحله رزمایش بسیجیان عاشورایی در ۹ شهریور ماه برگزار شد که جمعی از بسیجیان جهاد گر از همه اقشار در تمام مناطق استان حضور پیدا کردند و در راستای کمک به محرومین حضور به هم رسانند و اجرای ماموریت کردند.

وی افزود: بسیجیان استان کردستان در اردو های جهادی و در مناطق محروم حضور به هم رسانده و در زلزله کرمانشاه امدادگران بسیجی کردستان جزو اولین افرادی بودند که به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هم اکنون نیز در منطقه حضور دارند.

سردار رجبی گفت: در آتش سوزی های مریوان و سروآباد نیز بسیجیان آمادگی خود را به مسئولین اعلام کرده و در منطقه حاضر شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان با شنیدن این جمله ناراحت خواهند شد، گفت: بسیجیان در جهت تحقق امنیت پایدار مردم تلاش کرده و همچنان پا در رکاب انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: رهبر عزیز ایران در سفر تاریخی سال ۸۸ به کردستان با اشاره به اینکه قومیت ها برای کشور فرصت هستند و باید در کنار هم بمانند ما بسیجیان و سپاه کردستان در اجرای این فرمان گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و در راستای این مهم گام بر خواهیم داشت.

رزمایش بسیجیان عاشورایی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۲۲ گردان سنندج برگزار شد.

کد خبر 4420658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha