مهرستان - فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، گفت: اهمیت نام‌گذاری این روز بزرگ باید برای دانش آموزان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز نشست هم اندیشی دانش آموزان نخبه در عرصه های علمی، هنری و ورزشی مهرستان با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: اگر دانش آموزان بتوانند امروز در میادین مختلف حماسه سازی کنند، می توانند آینده سازان فردای کشور شوند.

وی افزود: برگزاری نشست های صمیمانه و مشترک با نخبگان، جوانان، هنرمندان و صاحبنظران نقش موثری در شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان مهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.

محمد رفیع دهواری بیان داشت : ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و اهمیت نام‌گذاری این روز بزرگ باید برای دانش آموزان بازگو شود.

وی گفت: حضور با شکوه مسئولان اجرایی، اصناف، دانش آموزان، دانشجویان و تمام اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان باعث نا امیدی دشمنان می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان هم در این مراسم اظهار داشت: در طول ۴ دهه عمر با برکت نظام مقدس جمهوزی اسلامی ایران در زمینه های علمی ما موفقیت های زیادی توسط جوانان و نوجوانان کسب کرده ایم و همواره شاهد رشادت و فداکاری آنها در عرصه های مختلف همچون شهید حسین فهمیده بوده ایم.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی با اشاره به اینکه، ۱۳ آبان تحت عنوان روز استکبار ستیزی نام گذاری شده و یکی از اهداف دشمنان ایجاد نا امیدی در بین جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد:: در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور خود و با شعار مرگ بر آمریکا دشمن را نا امید خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دانش آموزان نخبه تجلیل به عمل آمد.