۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴

فرماندار مهرستان:

اهمیت نام‌گذاری روز ۱۳ آبان باید برای دانش آموزان بازگو شود

اهمیت نام‌گذاری روز ۱۳ آبان باید برای دانش آموزان بازگو شود

مهرستان - فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، گفت: اهمیت نام‌گذاری این روز بزرگ باید برای دانش آموزان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز نشست هم اندیشی دانش آموزان نخبه در عرصه های علمی، هنری و ورزشی مهرستان با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: اگر دانش آموزان بتوانند امروز در میادین مختلف حماسه سازی کنند، می توانند آینده سازان فردای کشور شوند.

وی افزود: برگزاری نشست های صمیمانه و مشترک با نخبگان، جوانان، هنرمندان و صاحبنظران نقش موثری در شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان مهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.

محمد رفیع دهواری بیان داشت : ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و اهمیت نام‌گذاری این روز بزرگ باید برای دانش آموزان بازگو شود.

وی گفت: حضور با شکوه مسئولان اجرایی، اصناف، دانش آموزان، دانشجویان و تمام اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان باعث نا امیدی دشمنان می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان هم در این مراسم اظهار داشت: در طول ۴ دهه عمر با برکت نظام مقدس جمهوزی اسلامی ایران در زمینه های علمی ما موفقیت های زیادی توسط جوانان و نوجوانان کسب کرده ایم و همواره شاهد رشادت و فداکاری آنها در عرصه های مختلف همچون شهید حسین فهمیده بوده ایم.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی با اشاره به اینکه، ۱۳ آبان تحت عنوان روز استکبار ستیزی نام گذاری شده و یکی از اهداف دشمنان ایجاد نا امیدی در بین جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد:: در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور خود و با شعار مرگ بر آمریکا دشمن را نا امید خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دانش آموزان نخبه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4447323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha