بوشهر - یک عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: عدم حضور و جای خالی نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس یک ضعف جدی است و هیچ کمکی به توسعه بوشهر نخواهد کرد.

محسن قاسمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بی‌رغبتی و عدم تمایل چهار نماینده بوشهر در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ و دوره‌های گذشته مجلس موجب بر زمین ماندن طرح‌های ملی استان در سال‌های اخیر و غفلت از ردیف‌ها و ظرفیت‌های بودجه‌ای شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان بوشهر در حوزه‌های نفت و گاز و نیروی انسانی تصریح کرد: حضور نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق بودجه و دفاع از طرح‌های ملی می تواند بودجه بیشتری را با تعامل و چانه‌زنی به سمت استان سوق دهد.

این عضو شورای شهر اهرم بیان کرد: حضور نمایندگان استان در برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس جز فرصت‌سوزی چیزی دیگری چیزی نیست و این امر موجب شده استان از توسعه و پیشرفت عقب بماند.

قاسمی‌زاده با اشاره به ۴۴ ردیف شناور بودجه کشور خاطرنشان کرد: نمایندگان استان حتی نتوانستند در چندین دوره مجلس رئیس، نایب رئیس اول و دوم و سخنگوی کمیسیون‌های تخصصی مجلس را کسب کنند.

وی از نمایندگان استان در  مجلس خواست تا زمانی که بودجه های ملی، متفرقه به حساب خزانه استان واریز نشده اطلاع رسانی نکرده و توقع بی‌جا برای مردم بوجود نیاورند چرا که این احتمال دارد پس از دستور وزیر چند ماه طول بکشد بودجه به استان تخصیص پیدا کند.