دزفول- سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول گفت: ۴۱ درصد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول تأیید صلاحیت شدند.

امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ٤١ درصد از تعداد داوطلبان دزفول تأیید صلاحیت شده‌اند، تعدادی نیز انصراف داده و مابقی یا صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده است.

وی افزود: به استناد ماده ۵۲ قانون و همچنین ماده ۳۴ آئین‌نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، داوطلبان رد صلاحیت شده و دارای وضعیت عدم احراز صلاحیت می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۲۲ دی‌ماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۶ دی‌ماه ۹۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ با مراجعه به هیئت نظارت استان خوزستان واقع در اهواز خیابان ۱۴ پاداد شهر (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه و اعتراض خود را به همراه مستندات ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به انتشار اسامی برخی از داوطلبان در فضای مجازی، گفت: اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت شده در موعد مقرر (۲۲ بهمن‌ماه ۹۸) و پس از ارسال اسامی از سوی شورای نگهبان به حوزه‌های انتخابی از طریق روابط عمومی فرمانداری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.