نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و با مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار است و امروز روز امتحان برای مجلس یازدهم است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم هیچ گونه دعوای جناحی با هیچیک از مسئولان ندارد و شاخص ما بحث انقلاب و منافع مردم است و ما دلسوز دولت هستیم و دلمان برای مدرس خیابانی می سوزد چرا که وی نمی‌تواند این وزارتخانه را جمع کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدرس خیابانی ۱۵ ماه در حساس‌ترین شرایط کشور بالاترین اختیارات را داشت اما فعالیت در خوری از خود نشان نداد و رئیس جمهور به جای آنکه به فکر مقابله با گرانی‌ها باشد بارها بر تشکیل وزارت بازرگانی اصرار کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در مجلس دهم لایحه تفکیک وزارت صمت را ارائه کرد و پس از آنکه نمایندگان با آن مخالفت کردند طرح آن در مجلس ارائه شد که ما باز هم با آن مخالفت کردیم و حرف ما به آقای روحانی این است که ای کاش این همه تلاش و اصرار و کارهای غیرضروری که برای تشکل وزارت بازرگانی کردید صرف مقابله با گرانی می‌کردید.

گودرزی بیان کرد: افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است که ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز جهانگیری به آن داده شده است و سوال ما این است آقای مدرس خیابانی شما می‌توانید با مافیا برخورد کنید؟

نماینده مردم بروجرد گفت: این روزها می‌بینیم کارچاق کن‌ها در راهروهای مجلس برای رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صمت تلاش می‌کنند و سوال ما این است شما چه کاره مملکت هستید که به دنبال چنین اقداماتی هستید و از رئیس مجلس می‌خواهم با این افراد برخورد جدی کند.

وی بیان کرد: بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار را در دوران تصدی مدرس خیابانی شاهد بودیم به گونه‌ای که قیمت پراید ۱۳۲ درصد افزایش پیدا کرد و آیا بدبختی‌های ما از تحریم است یا سوءمدیریت ها؟

وی تاکید کرد: امروز مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو قرار گیرد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت صمت و سوال ما این است آقای روحانی مگر قحط الرجال بود که مدرس خیابانی را برای وزارت صمت معرفی کردید؟ چرا مجلس را مسخره گرفته اید؟