کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت شهرستان هرسین از تزریق هشت هزار دوز واکسن کرونا به واجدین شرایط هرسینی خبر داد.

سعید حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان هرسین از ۴۰ روز گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و پیک پنجم کرونا این شهرستان آغاز نشده است.

وی افزود: تزریق مرحله دوم و سوم واکسن کرونا از ابتدای هفته با وارد شدن دوزهای جدید به شهرستان هرسین آغاز شده و تاکنون در هفته جاری بیش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا به واجدین شرایط مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز فرایند واکسیناسیون در شهرستان هرسین هشت هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده و یک هزار و ۱۱۵ دوز جدید واکسن به شبکه بهداشت هرسین تحویل شده است.

حمزه‌ای با اشاره به واجدین شرایط تزریق واکسن بیان کرد: با اعلام وزرات بهداشت متولدین تا سال ۱۳۴۰ می‌توانند در سامانه تزریق واکسن به نشانی www.vaccine.salamat.gov.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و جمعه اما کادر درمان و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل نیز آماده فعالیت هستند تا واکسیناسیون با سرعت ادامه پیدا کند.

رئیس شبکه بهداشت هرسین تاکید کرد: فرایند نوبت دهی و زمان تزریق واکسیناسیون کرونا به صورت اینترنتی بوده تا موجب تجمع در مراکز تزریق واکسن کرونا نشود.