بوشهر- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: ۲۵ موکب در شهرستان‌ها توسط خادم‌یاران رضوی به مردم ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید محبی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: این هماهنگی و همکاری می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمت به مردم داشته باشد.

وی به خدمات متنوع کانون خدمت رضوی اشاره کرد و ادامه داد: اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی شامل زیرمجموعه‌های متفاوتی است که خدماتی را به محرمان ارائه می‌دهند و همچنین در این ایام به بیماران کرونایی خدمات قابل قبولی ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر با ۲۰ کانون تخصصی موضوعی و دو هزار خادم‌یار در دو موضوع محوری نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف در حال انجام فعالیت هستیم.

محبی تاکید کرد: مردم استان بوشهر در مسائل فرهنگی و مذهبی در استان پیشرو هستند و این جایگاه نشان از تعهد و ولایتمداری اهالی این استان به اهل بیت (ع) است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۵ موکب در سطح شهرستان‌ها شناسایی شده که خادم‌یاران رضوی در آنجا به فعالیت مشغول هستند.