بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، امروز در نوار شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل وزش باد شدید موقتی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

فردا نیز در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده انتظار می‌رود همچنین از فردا تا چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است.

امروز در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده، وقوع رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده برای نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۰ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.