کاشان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون سه هزار و ۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در سطح منطقه کاشان تزریق شده است.

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: روند واکسیناسیون در این منطقه مطلوب نیست و لازم است برای کنترل شیوع کرونا و جلوگیری از بروز پیک بعدی شهروندانی که تاکنون مبادرت به تزریق واکسن نکرده‌اند، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان تزریق شده است، ابراز داشت: دوز سوم مخصوص افراد بالای ۶۰ سال و همچنین کادر درمان و برخی افراد خاص است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افرادی که قبلاً واکسن برکت و سینوفارم را تزریق کرده‌اند لازم است چهار ماه بعد از تزریق دوم برای دریافت دوز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، تصریح کرد: برای افرادی که قبلاً واکسن آسترازنکا را تزریق کرده‌اند این فاصله زمانی ۶ ماه است.

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه هدف برای تزریق دوز سوم واکسیناسیون به هیچ عنوان نباید در این کار تعلل ایجاد کنند، گفت: مراکز تجمیعی واکسن در سطح شهرستان آماده هستند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دلاوری ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راستای واکسیناسیون شهروندان کاشانی افزود: امیدواریم با واکسیناسیون گسترده در بین آحاد جامعه به زودی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا در کشور باشیم.