کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به احصاء قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه، گفت: قیمت جدید نان به تمام نانوایی‌های کرمانشاه ابلاغ شد.

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده در کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه و احصا قیمت نان در استان‌های همجوار نرخ جدید نان از امروز به تمامی نانوایان شهرستان کرمانشاه ابلاغ می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر نانوایان استان کرمانشاه مبنی بر افزایش قیمت نان درخواست آنها بررسی و قیمت نان افزایش یافت.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه تغییر قیمت پس از اعلام نرخ رسمی نان تخلف است و با متخلفین برخورد می‌گردد و فردا طی جلسه‌ای با نانوایان استان کرمانشاه نحوه‌ی کیفیت و وزن نان بررسی و ابلاغ می‌شود.

رنجبر بیان کرد: قیمت نان بر اساس اطلاعیه کارگروه شورای آرد و نان استان کرمانشاه، در نانوایان دولتی و آزادپز استان کرمانشاه قیمت انواع نان دولتی شامل سنگک سنتی و ماشینی با وزن ۴۵۰ گرم از یک هزار تومان به تومان به یک هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک اتوماتیک ریزشی با وزن ۳۰۰ گرم از ۵۵۰ تومان به یک هزار تومان، اتوماتیک تونلی یا کیلویی از یک هزار و ۵۵۰ تومان به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت بربری سنتی و ماشینی با وزن ۳۸۰ گرم از ۷۰۰ تومان به یک هزار تومان، لواش نیمه اتوماتیک با وزن ۱۲۰ گرم از ۳۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان، لواش سنتی با وزن ۱۲۰ گرم از ۳۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان، تافتان سنتی و ماشینی با وزن ۲۰۰ گرم از ۴۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان و ساجی‌پز با وزن ۴۵۰ گرم از یک هزار تومان به یک هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: همچنین قیمت انواع نان نیمه‌دولتی یا آزادپز شامل سنگک سنتی و ماشینی با وزن ۴۵۰ گرم از یک هزار و ۵۰۰ تومان به ۲ هزار تومان، سنگک اتوماتیک ریزشی با وزن ۳۰۰ گرم از ۷۵۰ تومان به یک هزار و ۲۰۰ تومان، اتوماتیک تونلی یا کیلویی از یک هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بربری سنتی و ماشینی با وزن ۳۸۰ گرم از یک هزار تومان به یک هزار و ۵۰۰ تومان، لواش نیمه اتوماتیک با وزن ۱۲۰ گرم از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، لواش سنتی با وزن ۱۲۰ گرم از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، تافتان سنتی و ماشینی با وزن ۲۰۰ گرم از ۶۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان و ساجی‌پز با وزن ۴۵۰ گرم از یک هزار و ۵۰۰ تومان به ۲ هزار تومان افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها