یاسوج- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت عید نوروز در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر پیوست ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می‌توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص و امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برابر امریه سردار فرمانده انتظامی استان تمهیدات و مشوق‌هایی را برای ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه) تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

پیوست اظهار داشت: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶ پاسخگوی درخواست‌های سیستمی واصله شهروندان به صورت اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰ در کوتاه‌ترین زمان خواهند بود.

وی افزود: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش‌های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس +۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

پیوست با بیان اینکه شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله نیز ایجاد شده است، گفت: امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی نیز فراهم شده و در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو را داشته باشند.