۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد:

طرح عیدانه ترخیص خودروهای توقیفی در کهگیلویه وبویراحمداجرامی شود

طرح عیدانه ترخیص خودروهای توقیفی در کهگیلویه وبویراحمداجرامی شود

یاسوج- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت عید نوروز در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر پیوست ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می‌توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص و امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برابر امریه سردار فرمانده انتظامی استان تمهیدات و مشوق‌هایی را برای ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه) تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

پیوست اظهار داشت: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶ پاسخگوی درخواست‌های سیستمی واصله شهروندان به صورت اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰ در کوتاه‌ترین زمان خواهند بود.

وی افزود: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش‌های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس +۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

پیوست با بیان اینکه شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله نیز ایجاد شده است، گفت: امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی نیز فراهم شده و در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو را داشته باشند.

کد خبر 5439158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha