نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه باید با هم همگرایی داشته باشند و رقابت‌های سطحی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: از دولت که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری را یک ساعت کاهش داده است، تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از شهرداری تهران که ساعت طرح ترافیک را از ۱۹ به ۱۷ کاهش داد، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در ایام نوروز شاهد بودیم که قیمت‌ها به خوبی کنترل شد و در ماه مبارک رمضان هم حتماً باید قیمت‌ها کنترل شود چرا که متأسفانه قیمت برخی از اقلام افزایش داشته است و باید این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ شاید مهمترین سال و یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور باشد. امسال سال سوم مجلس و سال دوم دولت است و اگر قوای سه گانه با یکدیگر همگرایی داشته باشند و رقابت‌های سطح پایین را کنار بگذارند، تحولاتی به نفع مردم و به ویژه در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به وجود می‌آید.

شریعتی اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه یکی از مهمترین تحولات است و ریل گذاری چند سال آینده کشور است. ما نباید هزینه‌های تحول را به یکدیگر حواله دهیم و همه باید این موضوع را بپذیریم.

وی متذکر شد: قانون از کجا آورده‌ای در مجلس سابق تصویب شد و تقاضای ما از رئیس قوه قضائیه آن است که به خوبی این قانون اجرایی شود. البته حجت الاسلام اژه ای عزم لازم در این خصوص دارد.