نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فرهنگی، گفت: نباید از اجرای قانون عفاف و حجاب که ۱۷ سال است خاک می‌خورد، عقب‌نشینی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سعادتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: در شرایط فعلی کشور شاهد بسته شدن سامانه بهین‌یاب هستیم و بانک‌ها در زمینه سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به مشکل خوردند و این امر باعث تعطیل شدن این واحدها شده است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فرهنگی که برهنگی را در پیش گرفته اند، اظهار داشت: نباید در این زمینه به هیچ عنوان عقب‌نشینی کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال است خاک می‌خورد و دستگاه اجرایی فقط در مورد حجاب به آن پرداخته است، این در حالی است که موضوعات مربوط به تبعیض، رشوه، پارتی بازی، پولشویی، عدم اجرای عدالت و بروکراسی اداری هم در این قانون است که باید اجرا شود.

سعادتی بیان کرد: پیشنهاد می‌دهم که یک آسیب‌شناسی روانی درباره اغتشاشگران و بزهکاران همراه با راهکارهای پیشگیری و درمان اجتماعی تدوین شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده درباره قطع اتصال واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌یاب، به رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور داد تا موضوع را پیگیری کند تا این مشکل حل و فصل شود.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید