رییس اندیشکده مدیریت اسوه با اشاره به لزوم حضور پای صندوق رای بدون سوگیری‌ سیاسی گفت: مردم با شرکت در انتخابات برای آینده کشور نقش ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ناصری پور رئیس اندیشکده مدیریت اسوه، طی نامه‌ای اعلام کرد: باید بدون لحاظ سوگیری‌های سیاسی و جناحی در رأی‌گیری حاضر شویم.

جزئیات این نامه به شرح ذیل است:

«مردم شرافتمند ایران نوبت انتخاب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فرا رسیده است. انتخابات همچون یک پوشش پرثمر در مسیر زایش و نضج جامعه دینی و ملی، و مجلسین در منزلت خیمه‌ی اجتماع به مثابه نهاد واسط و پیوندگر میان امت و امام، در عمر نظام سیاسی ایران آزموده شد و بخش بزرگی از راه گرانسنگ انقلاب اسلامی در همین مقطع پیموده گشت.

خلل‌ها و نقصان‌های عارض شده بر جنبش جامعه‌سازی و دین‌خواهی، گاه کاروان پیشران را دچار تعلل می‌کند و موجب گلایه‌های به حقی می‌گردد. جامعه ما در خصوص پیمان ملی کنش انتخاب‌گری مادام که نهاد مجلس شورای اسلامی از گدار تاکید بر عدالت آسان بگذرند و به قدر بهای آن صرف دانش و رأی نکنند، دچار پرسش می‌شود، و این پرسش‌ها روندهای آگاهی، الفت و اتحاد مردمی را به رخوت آلوده می‌کند.

در وضعیت کنونی به حکم وظیفه مقرره برگزیدگان ملت، خاصه مجلس شورای اسلامی، برای رخسار آینده کشور بایست که نقش و طرحی عدالت‌مندانه و شفاف رقم زنند، تا این سرزمین به تبرک و تعالی دنیوی بینجامد و الگوی جامعه‌ای خداشناس به مرور جانی تازه بگیرد. نهاد کوچک اندیشکده اسوه نیز چون خیل عظیم ملت و امت، چونان سالیان و ادوار پیشین صحنه را رها نمی‌کند و تاسی به امام جامعه می‌کند تا عمل صالح انتخاب و نهاد پیوندگر خیمه اجتماع بر پای بماند.

هرچند این حضور مشارکت تنها و صرفاً برگزیدن طریق انتخابات در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ریشه در نهج ربط امت و امام دارد؛ از این رو بدون هرگونه حمایت از کاندیدهای خاص و لیست‌های آشنا و ناآشنا و گلایه از بزرگان سیاسی از این بلوای رفتاری در نگارش لیست‌های غیرقابل توجیه، روز جمعه را «یوم ندعو کل اناس باممهم فمن اوتی کتبه بیمینه» فرض کرده، و با تاکید در انتخاب اصلح بدون لحاظ سوگیری‌های سیاسی و جناحی در رأی‌گیری حاضر خواهیم شد و از آحاد ملت عظیم‌الشأن ایران عزیز ضمن دعوت برای حضور در روز ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی‌گیری در خلق حماسه بزرگ و شگفت‌آور، فعال و تأثیرگذار باشیم. این نحوه از حضورها برای برگزیدگان ملت درسی باشد تا صوب و سمت تجلی غایات و اغراض اسلام و مردم به جد بکوشند و آرمان دینی معنویت و رفاه اباعبدالله را در صدر مسوولیت‌های خویش به شمار آورند.