همدان-رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در شهر همدان از ایستگاه بوعلی بارش ۲۳ میلیمتری گزارش شده است.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم و بیشترین مقدار بارش از روستای ده حیدر نهاوند به میزان ۴۷ میلیمتر گزارش‌شده است.

وی گفت: در شهر همدان نیز از ایستگاه بوعلی بارش ۲۳ میلیمتر را گزارش داشته با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها سامانه بارشی در استان فعال بوده و بارش باران همراه با وزش باد را تا عصر امروز البته با شدت کمتر در استان خواهیم داشت.

باقری شکیب اظهار کرد: احتمال رعدوبرق را نیز در برخی از نقاط استان و از امشب کاهش ابر را در آسمان استان خواهیم داشت، برای صبح فردا با خروج سامانه بارشی دمای کمینه در اکثر نقاط استان تا ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: از فردا تا پایان هفته آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در ساعاتی از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر را خواهیم داشت.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در ساعاتی از بعدازظهر روز پنجشنبه احتمال رگبار خفیف باران در برخی از نقاط استان وجود دارد افزود: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، اسدآباد و فامنین و قهاوند با ۱۷ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه با صفر درجه را گزارش داشتیم، دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۱۶ و۵ درجه در نوسان بود است.