فسا - امام جمعه فسا گفت: با توجه به جنایات گسترده صهیونیست‌ها و جبهه استکبار در غزه مظلوم، باید مساله برائت از کفر، شرک و ظلم و ستم، علیه آمریکا و اسراییل غاصب پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان فسا اظهار کرد: در حج امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب با توجه به جنایات گسترده در غزه مظلوم، مسئله برائت از کفر و شرک و ظلم و ستم که مجسمه آن رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای مستکبر است باید پر رنگ‌تر باشد و قطعاً همین‌گونه خواهد شد.

امام جمعه فسا افزود: شما ببینید در غزه با این مردم بی‌دفاع که تنها جرمشان این است که در سرزمین خودشان می‌خواهند بمانند و زندگی کنند چه می‌کنند؟

خطیب جمعه فسا با ذکر این نکته که عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ما دل‌های بسیاری را در سراسر جهان شاد کرد و مسلمانان و حتی دولت‌هایشان احساس غرور کردند، یادآور شد: متأسفانه اپوزیسیون و مخالفین ایرانی خارج نشین جمهوری اسلامی، در این حادثه بزرگ، بسیار وطن‌فروشانه ظاهر شدند و انواع طعنه و تمسخر، مطالب ضد و نقیض و موضع گیری‌های متناقضی را در طول مدتِ زمانی آغازین این عملیات غرورآفرین تاکنون در رسانه‌ها روا داشتند.