۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

امام جمعه فسا:

مساله برائت از کفر و ستم در حج امسال پر رنگ‌تر شود

مساله برائت از کفر و ستم در حج امسال پر رنگ‌تر شود

فسا - امام جمعه فسا گفت: با توجه به جنایات گسترده صهیونیست‌ها و جبهه استکبار در غزه مظلوم، باید مساله برائت از کفر، شرک و ظلم و ستم، علیه آمریکا و اسراییل غاصب پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان فسا اظهار کرد: در حج امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب با توجه به جنایات گسترده در غزه مظلوم، مسئله برائت از کفر و شرک و ظلم و ستم که مجسمه آن رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای مستکبر است باید پر رنگ‌تر باشد و قطعاً همین‌گونه خواهد شد.

امام جمعه فسا افزود: شما ببینید در غزه با این مردم بی‌دفاع که تنها جرمشان این است که در سرزمین خودشان می‌خواهند بمانند و زندگی کنند چه می‌کنند؟

خطیب جمعه فسا با ذکر این نکته که عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ما دل‌های بسیاری را در سراسر جهان شاد کرد و مسلمانان و حتی دولت‌هایشان احساس غرور کردند، یادآور شد: متأسفانه اپوزیسیون و مخالفین ایرانی خارج نشین جمهوری اسلامی، در این حادثه بزرگ، بسیار وطن‌فروشانه ظاهر شدند و انواع طعنه و تمسخر، مطالب ضد و نقیض و موضع گیری‌های متناقضی را در طول مدتِ زمانی آغازین این عملیات غرورآفرین تاکنون در رسانه‌ها روا داشتند.

کد خبر 6102353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha