۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۰۱

عدل دوست خبر داد:

افزایش 8 هزار متر مربعی فضاهای فرهنگی و مذهبی ارومیه

افزایش 8 هزار متر مربعی فضاهای فرهنگی و مذهبی ارومیه

ارومیه- خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری ارومیه از اضافه شدن 8 هزار و 996 متر مربع به فضاهای فرهنگی و مذهبی شهر با اتمام کانون قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عدل دوست بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث این مرکز افزود: پروژه احداث فرهنگسرای قرآن و عترت با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 9 هزار و 300 متر مربع با زیربنای 4 هزار و 896 متر مربع در دست احداث است.

وی با بیان اینکه با احتساب چهار باب کتابخانه 8 هزار و 966 متر مربع به فضاهای فرهنگی سطح شهر اضافه می شود، اظهار داشت: فرهنگسرای قرآن وعترت به پنج بخش تقسیم شده که دارای 8کلاس آموزش برادران و خواهران،6 کلاس قاریان، مهمانسرا، کتابخانه، لابراتوار تخصصی قرآن کریم، گالری نمایش آثار و آمفی تئاتر به ظرفیت 285 نفر است.

تاسیس و بهره‌ برداری از مجتمع فرهنگ‌ سرای قرآن ‌و‌ عترت ارومیه روزنه‌ ای به ترویج معارف ‌قرآنی در محیط ‌فرهنگی است که باید با همت جامعه قرآنی و مسئولان مرتبط فعالیت چشمگیری داشته ‌باشد.

پروژه فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه که در سال 85 کلنگ زنی شده هم اکنون در مرحله اتمام عملیات احداث بوده که با توجه به کمکهای اعتباری استانداری امیدواریم تا پایان سالجاری شاهد افتتاح این طرح فرهنگی در ارومیه شهر اقوام و مذاهب باشیم .

کد خبر 1616162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha