۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۴

نفرات برتر ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی معرفی شدند

 نفرات برتر ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی معرفی شدند

ارومیه - خبرگزاری مهر:‌ ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار نفرات برتر خود را معرفی کرد و به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات برتر ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی با حضور استاندار و مدیران کل آذربایجان غربی برگزار شد، بر اساس رای هیئت داوران معرفی و جوایز و تندیسهای ویژه خود را دریافت کردند.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش گزارش نشریات محلی روحینا مجیدی از روزنامه همشهری اول، سیده سمینه سجادی از روزنامه کیهان دوم و مرتضی مرادخانی از هفته نامه ائلتاش مقام سوم را کسب کردند.

در بخش طنز نشریات محلی نیز هیئت داوران هیچ اثری را شایسته مقام اول ندانسته و در این راستان مقام دوم به اکبر بابایی از هفته نامه اشتیاق و مقام سوم به رضا سلیمی از روزنامه جام جم رسید.

مقام های دوم و سومی بخش عکس خبری نشریات محلی نیز به ترتیب به مجید رستمی از روزنامه همشهری و مهرداد تبریزی از هفته نامه نوید آذربایجان تعلق گرفت و هیئت داوران در این بخش نیز اثری را حائز رتبه برتر ندانست.

نفرات برتر بخش یادداشت و سرمقاله به تریب اول، دوم و سوم به ایرج سلیمانی از هفته نامه ارمغان آذربایجان، نگین حاتمی از هفته نامه تپش قلم و ناصر سعیدی از هفته نامه تپش قلم تعلق یافت.

در بخش خبر نشریات مکتوب هیئت داوران اکبر رفاهی از هفته نامه آوای ماکو، مهرداد تبریزی از هفته نامه نوید آذربایجان اول و دوم شدند و اعظم نوید آرین  از روزنامه همشهری و شیرعلیزاده از هفته نامه مهر آذربایجان مشترکا سوم شدند.

هیئت داوران در بخش مصاحبه نشریات محلی نیز عبدالسلام معروفی از هفته نامکه کوشا، شاهرخ نجفی از هفته نامه تپش قلم و اسکندر خنجری از هفته نامه کوشا را حاز رتبه های اول تا سوم دانستند.

رضا منصرف از هفته نامه آوای ماکو، ندا عبدی از هفته نامه شهامت و جواد رستم نژاد از هفته نامه نوای آذربایجان نیز نفرات اول تا سوم بخش مقاله ویژه ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی شدند.

تندیس و جایزه ویژه نفرات اول تا سوم مقاله بخش آزاد نیز به ترتیب به یوسف پیر بداقی از هفته نامه فردای ما، صادق ظاهر از هفته شهامت و حامد زینالی از هفته نامه ندای آذربایجان و حجت الهامی از هفته فردای ما به صورت مشترک تعلق گرفت.

هیئت داوران ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی در بخش خاطره نویسی از بین آثار ارسال هیچ اثر را حائز کسب رتبه اول و دوم نداستند، که در این بخش ایرج سلیمان زاده از هفته نامه ارمغان آذربایجان موفق به کسب جایگاه سوم شده و این هیئت هیچ هفته نامه ای را حائز کسب رتبه نشریه برتر ندانست.

خبرنگاران مهر نفرات برتر چهار بخش خبرگزاریهای آذربایجان غربی

در حوزه آثار ارسالی توسط خبرگزاریهای آذربایجان غربی خبرنگاران مهر دفتر نمایندگی استان موفق به کسب رتبه در چهار بخش شدند، بطوریکه در بخش خبر و مصاحبه خبر الناز ملک زاده خبرنگار مهر در ارومیه با گزارش خبری "لاله ها واژگون در حال انقراض" موفق به کسب رتبه سوم و منوچهر صمدی از خبرگزاری ایرنا دوم شد و هیچ اثری حائز رتبه اول در این بخش نشد.

در بخش گزارش خبرگزاریها نیز سکینه اسمی سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه دوم با گزارش "رویاهایی که آجر می شوند" شد و در این بخش امید عظیمی و رضا پور علی از خبرگزاری ایسنا اول و سوم شدند.

همچنین سکینه اسمی از خبرگزاری مهر و رحیم بایزیدی از خبرگزاری ایرنا در بخش عکس خبری مشترکا سوم شده و در این بخش زهرا طالعی از ایسنا و طاها اصغرخانی از ایرنا حائز رتبه های اول و دوم شدند.

در بخش خبرگزاریهای برتر ششمین جشنواره مطبوعات نیز بر اساس رای هیئت داوران در این بخش دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در آذربایجان غربی دوم و خبرگزاری ایسنا دفتر منطقه ای استان سوم شد.

روزنامه همشهری و جام جم نیز در بخش نشریات سراسری ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی موفق به کسب عنوانهای دوم و سوم سرپرستی شدند.

650 اثر به ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای آذربایجان غربی ارسال شده بود.

 

 

کد خبر 2018444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha