۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

رودکی خبر داد:

امضای 140 نماینده فعلی و 450 نماینده ادوار مجلس در حمایت از قالیباف

امضای 140 نماینده فعلی و 450 نماینده ادوار مجلس در حمایت از قالیباف

شیراز – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان فارس در خصوص هماهنگی قالیباف با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای طرفداران قالیباف امضای 140 نماینده مجلس را برای حمایت از حضور قالیباف جمع کرده که به زودی این لیست اعلام می شود و از طرفی خود من نیز حمایت 450 نماینده ادوار گذشته را گرفته ام.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی رودکی ظهر سه شنبه در نشست خبری ستاد مردمی قالیباف در استان فارس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر وجود شایعات اخیر مبنی بر کنار رفتن قالیباف از صحنه انتخابات به نفع جلیلی تاکید کرد: طبق نظر سنجی های انجام شده قالیباف در میان هشت نفر کاندیدای ریاست جمهوری ایران رتبه برتر را دارد بنا بر این جایگاه خود را با کسی تعویض نمی کند.

وی تصریح کرد: قرار شده بود که از میان قالیباف، ولایتی و حداد عادل پس از ثبت نام کسانیکه با اقبال کمتری مواجه باشند از گردونه خارج شوند که این مهم باید اتفاق بیفتد.

رودکی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص هماهنگی قالیباف با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از رئیس جمهور شدن نیز تاکید کرد: شورای طرفداران قالیباف امضای 140 نماینده مجلس را برای حمایت از حضور قالیباف جمع کرده که به زودی این لیست اعلام می شود و از طرفی خود من نیز حمایت 450 نماینده ادوار گذشته را گرفته ام.

وی افزود: 30 نفر از نمایندگان ادوار گذشته استان فارس نیز از قالیباف حمایت کرده اند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان فارس افزود:  جامعتین از روز گذشته وارد بحث شده که وضعیت این سه کاندیدای ریاست جمهوری را ساماندهی کند و به طور حتم از میان این سه نفر برترین انتخاب خواهد شد که طبق نظر سنجی ها این فرد برتر قالیباف است.

سفر قالیباف به شیراز

رودکی در خصوص سفر قالیباف به شیراز نیز گفت: این سفر بعد از ظهر 16 خرداد انجام می شود.

وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا، همایش مردمی و دیدار با مسئولین استان از برنامه های سفر قالیباف به شیراز است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان فارس با اشاره به برگزاری همایش شش هزار نفری در سالن شهید دستغیب شیراز تاکید کرد: به دلیل کمبود وقت و عدم انجام سفر به شهرستانهای مختلف فارس قرار شد که عصر 16 خرداد ماه همایش بزرگی در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شود که اکثر طرفداران قالیباف از نقاط مختلف استان در این همایش حضور خواهند داشت.

رودکی ادامه داد: ستاد های مردمی قالیباف در تمامی شهرستانهای استان فارس راه اندازی شده است.

کد خبر 2064959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha