۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۸:۵۸

بررسی دلایل اخراج دانش‌آموزان از مدارس در کمیسیون اصل نود

بررسی دلایل اخراج دانش‌آموزان از مدارس در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس درباره دلایل حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش در این کمیسیون گفت: در این جلسه به شکایت برخی از دانش آموزان که مدعی اند بدون مستندات قانونی اخراج شده اند رسیدگی می شود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاری مجلس، مصطفی افضلی فرد افزود: بر اساس شواهد یکی از پرونده ها که به وزارت آموزش و پرورش مربوط می شود برخی از دانش آموزان بدون داشتن مستندات قانونی اخراج شده اند و این گروه به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده اند.

 نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین همچنین با اشاره به حضور معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: پرونده‌های متعددی در کمیسیون اصل 90 درباره مباحث مربوط به وزرت صنعت و معدن و تجارت وجود دارد که پرونده‌های کمک به واحدهای تولیدی، پرداخت معوقات بانکی، سرمایه در گردش، قیمت و واردات خودروها و گمرک و ورود کالاهای غیرمجاز از مبادی گمرک از مهم ترین این پرونده ها است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: گزارش خودروهای وارداتی به اتمام رسیده و در جلسه کمیسیون در صورتی که هیات رییسه تصویب کند، نهایی و برای قرائت در صحن به هیات رییسه مجلس ارائه می شود./

کد خبر 2149533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha