۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

«آخرین سلطان» کلید خورد

 «آخرین سلطان» کلید خورد

«آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در لوکیشنی در غرب تهران کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین سریال حسین سهیلی زاده با نام «آخرین سلطان» به تهیه کنندگی عزیز علیزاده امروز دوشنبه 23 تیرماه در لوکیشنی در غرب تهران کلید خورد. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید می‌شود، آمده است: قباد در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره 100 ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

سهیلی زاده که پیش از این سریال هایی با نام های «آخرین دعوت» و «آخرین گناه» را تولید کرده بود در تازه ترین اثر خود بار دیگر از واژه «آخرین» در عنوان سریال بهره برده است.

امیرحسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، بهاره افشاری در نقش نسترن، روناک یونسی در نقش شعله، آتش تقی پور در نقش جواد، زویا امامی در نقش مهین، مانی نوری در نقش قباد، مهران ضیغمی در نقش خشایار، ساعد هدایتی در نقش قیدی، لادن پروین در نقش خانم خسروی و رضا توکلی در نقش آقای بوستانی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

از جمله عوامل دیگر این سریال می توان به مجری طرح: محمد مناجاتی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، تدوینگر: رضا بهارانگیز، سرپرست  گروه کارگردانی و منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، عکاس: سمیرا بختیاری، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

«آوای باران» عنوان آخرین مجموعه ای است که به کارگردانی حسین سهیلی زاده سال گذشته از شبکه سوم سیما پخش شد.
 

کد خبر 2331471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha