۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

اهدای نشان مودت به هفت نفر از هیات امنا و خادمین نمونه امامزادگان کشور

اهدای نشان مودت به هفت نفر از هیات امنا و خادمین نمونه امامزادگان کشور

همزمان با همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، هفت تن از هیات امنا و خادمان امامزادگان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نشان مودت دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته نهم شهریورماه همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تهران برگزار شد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سیدحسین هاشمی، استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، حجت الاسلام محمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و حجت الاسلام گواهی، مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) پوستر فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری امامزادگان رونمایی شد.

براساس این گزارش، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در سه بخش عکس، فیلمنامه و داستان کوتاه تا 30 خرداد 94 ارسال کنند و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره نیز دهه کرامت سال 94 است.

این گزارش می افزاید: در ادامه این مراسم، مجموعه مقالات کنگره بین المللی امامزادگان در 4 جلد با موضوعات، امامزادگان و حیات فرهنگی، تجلی گاه هنر قدسی، حرمت حرم و چونان دری گشوده به بهشت در راستای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص امامزادگان رونمایی شد و همچنین پرتال جامع امامزادگان نیز رونمایی شد.

همچنین در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سید حسین هاشمی، استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و حجت الاسلام محمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از هفت تن از هیات امنا و خادمان امامزادگان با اهدای نشان مودت و کمک هزینه سفر عمره مفرده تقدیر شد.

اسامی این افراد به شرح زیر است:

1- محمد حسین شاکری، مدیر موفق مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده شهرضا اصفهان

2- سیدرضا بابایی، مدیر موفق مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده تکیه پهنه کلا مازندران

3- مجتبی یزدانی، خیر بقعه ساز امامزاده صالح (ع) تهران

4- حیات الله سرلک، خیر بقعه ساز امامزاده پیرامام الیگودرز لرستان

5-اسدالله عسگراولادی، عضو هیئت امنای امامزادگان عین العلی و زین العلی(ع) تهران

6- حسین داداشی، عضو هیات امنای امامزاده سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه گیلان

7- سید حسن میرحسینی، عضو هیات امنای امامزاده علی بن امام محمدباقر(ع) شهرستان دلیجان مرکزی

در بخشی از این مراسم، مرتضی طاهری به مدیجه سرایی پیرامون امامزادگان پرداخت و صابرخراسانی نیز شهری زیبا در مدح پیامبر(ص) و ائمه معصوم(ع) خواند.

کد خبر 2361750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha