۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۹:۵۹

ایراد فنی کلاشینکف حادثه آفرید/ شهید و زخمی شدن 3 جوان بسیجی در رباط کریم

ایراد فنی کلاشینکف حادثه آفرید/  شهید و زخمی شدن 3 جوان بسیجی در رباط کریم

رباط کریم - خبرگزاری مهر: در جریان آموزش نظامی بسیجیان به دلیل وجود ایراد فنی در یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک بسیجی شهید و دو بسیجی مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، 3 جوان بسیجی حوزه مقاومت ثامن الائمه نسیم شهر که در اردوگاه قدس رباط کریم در حین گذراندن دوره آموزشی بودند، بدلیل ایراد فنی یک قبضه اسلحه کلاشینکف که در بدنه آن چند تیر گیر کرد بود، شهید و زخمی شدند.

این حادثه در حالی رویداد که در حین جابجایی اسلحه، به دلیل نقص فنی اسلحه روی تیراندازی خودکار می رود که منجر به شهادت یک جوان بسیجی بنام ابوالفضل رستمی از حوزه بسیج ثامن الائمه و مجروح شدن دو جوان دیگری از همین حوزه می شود.

دو جوان مجروح سریعا به بیمارستان بقیه الله استان تهران اعزام که عوامل پزشکی نسبت به مداوای این دو مجرح اقدام می کنند. خوشبختانه وضعیت عمومی این دو نفر مساعد گزارش شده و احتمالا تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

دفتر نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور اطلاعیه ای، شهادت یک جوان بسیجی را به فرماندهان دلاور و بسیجیان سلحشور به ویژه امت شهید پرور و خانواده محترم این شهید تبریک و تسلیت گفت.

ابراهیم نکو با تبریک و تسلیت به خانواده شهید بسجی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا بدانند که مجاهدت، فداكاري، ايثار و در نهايت شهادت، راهي است براي رسيدن به آرمان ها كه از متن اسلام ناب به ما رسيده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اين روحيه و فرهنگ است كه انسانها را مي تواند در ميدان هاي گوناگون و در تمامي ناملايمات و سختي ها حفظ كند، افزود: شهادت این جوان بسیجی را به محضر مقام معظم رهبری تمامی بسیجیان و فرماندهان سپاه بویژه به خانواده شهید رستمی تبریک و تسلیت می گویم.

گفتنی است مراسم تشیع این جوان بسیجی که در اردوگاه قدس به شهادت رسید امروز صبح ساعت 10:30 با حضور امت شهید پرور شهرستانهای رباط کریم و بهارستان از میدان اصلی نسیم شهر آغاز خواهد شد.

کد خبر 2386865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha