تصویربرداری فیلم سینمایی - ویدئویی «ارثیه پر ماجرا» به تهیه کنندگی علی بهادر و کارگردانی رسول محمدی در لوکیشن بیمارستان و با بازی سام درخشانی، نرگس محمدی، سحر قریشی و ارژنگ امیرفضلی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ارثیه پرماجرا» نوشته سینا سعیدوزیری و آسا سالیانی در قالب طنز اجتماعی است که روایتگر ماجرای ارثیه‌ای است که فرخ خان، پدر خانواده با بازی آتش تقی پور برای نوه‌هایش در نظر می گیرد.

در ادامه این داستان سهیل و کامران دو باجناق با سبقت گرفتن از یکدیگر و برای تصاحب ارثـیه نسبت به خواسته فرخ خان اقدام می‌کنند اما سهیل در اجرای این امر دچار معضلی می‌شود که برای حل آن به مشکلات لاینحلی برمی‌خورد و موقعیت‌های جذاب و طنزی ایجاد می‌کند تا اینکه …

در حال حاضر حدود 60 درصد از کار توسط مهدیه بهادر تدوین و مراحل پس از تولید آن آغاز شده است. تصویربرداری این فیلم 17 جلسه کاری به طول انجامید و طی چند روز آینده آهنگساز و خواننده تیتراژ آن معرفی خواهند شد.

«ارثیه پرماجرا» قرار است از رسانه خانگی وارد بازار شود که در آن بازیگرانی چون سام درخشانی در نقش سهیل، سحر قریشی، نرگس محمدی، آتش تقی پور، ارژنگ امیرفضلی، مهرداد نظری، ساغر شکوری، هایده حائری، فاطمه شکری، نوشین اعتماد و اکرم علمدار به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل تولید فیلم سینمایی «ارثیه پرماجرا» عبارتند از تهیه کننده: علی بهادر، کارگردان: رسول محمدی، مجری طرح و مشاور کارگردان: سید محسن اورنگ، نویسنده: سینا سعیدوزیری و آسا سالیانی، مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، طراح گریم:هادی قالی‌خانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امین محمودی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: رستم ایران نژاد، تدوین: مهدیه بهادر، جانشین تولید: آرین غلامعلی، مدیر تدارکات: عباس خدادادی، دستیار دو کارگردان: مجید جلالی، منشی صحنه: آرزو قربانی، روابط عمومی: فرانک قنبری، عکاس: حمیدرضا امینی

«ارثیه پر ماجرا » در موسسه هنری بهادر فیلم تولید می شود.