۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱

کودهی:

میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده کشور 12 درصد رشد یافت

میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده کشور 12 درصد رشد یافت

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز سرمایه گذاری خارجی کشور گفت: میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده در کشور در سال 90 نسبت به سال قبل از آن 12 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل کودهی صبح پنجشنبه در بازدید از نمایشگاها توانمندیهای اجلاس ICBC افزود: در سال قبل چهار میلیارد و 300 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور جذب شده است.

وی به برگزاری سیزدهمین گردهمایی اتاقهای بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر در گرگان اشاره کرد و اظهار داشت:  برگزاری اینچنین اجلاسهایی که از یکطرف صاحبان طرح ها از استان و کشور حضور دارند و از طرف دیگر سرمایه گذاران بسیار موثر است.

وی اظهار داشت: ار حضور سرمایه گذاران چند کشور که علاقمند به توسعه سرمایه گذاری هستند، می توان پلی ایجاد کرد که بتوانیم شاخص های اساسی ای طرحها را بشناسانیم.

کودهی بیان داشت: همچنین می توانیم حمایتهای دولتی، قوانین و مقرراتی که در کشور وجود دارد و امتیازاتی که برای سرمایه گذاری است را بشناسانیم.

رئیس مرکز سرمایه گذاری خارجی کشور بیان داشت: این نشست ها که به صورت کاربردی و فنی اجرا شد و فرصت داده شد به صاحبان طرح ها که بیشتر طرح هایشان را ارائه دهند موثر است.

سیزدهمین اجلاس بین المللی اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر از روز سه شنبه در گرگان آغاز بکار کرد.

کد خبر 1610817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha