۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۵

محمودی:

سالن شهید صمد اقدمی به خانه والیبال تبریز تبدیل شد

سالن شهید صمد اقدمی به خانه والیبال تبریز تبدیل شد

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از تبدیل سالن شهید صمد اقدمی به خانه والیبال تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، اکبر محمودی صبح امروز شنبه در نشست تخصصی هیات والیبال استان افزود : والیبال تبریز و استان به سالن اختصاصی نیاز مبرم داشت و بر این اساس سالن و خوابگاه شهید صمد اقدمی تبریز به هیات والیبال استان واگذار و این سالن به خانه والیبال تبریز تبدیل شد.

وی اظهار داشت : والیبال آذربایجانشرقی در طول سالهای گذشته روند رو به رشد خوبی را اغاز کرده و با حمایت شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال با توجه به پتانسیل خود عملکرد درخشانی داشته است و نتایج این تیم خوب بوده و امید دارم این موفقیت ها ادامه دار باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این نشست افزود : موفقیتهای تیمهای نوجوانان ، جوانان و امید ها در رقابتهای قهرمانی کشور در حد مناسب است و نیاز است والیبالیست های استان در تیم ملی حضور یابند.

فرج اله فرج الهی رئیس هیات والیبال آذربایجانشرقی گزارشی از عملکرد هیات در سال 90 و تقویم ورزشی در سال 91 ارائه کرد و افزود : قهرمانی تیم امید در رقابتهای کشوری ، حضور شایسته تیمهای والیبال جوانان و نوجوانان در رقابتهای قهرمانی کشور و حضور در جمع 4 تیم برتر کشور ، برگزاری رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بناب، حضور بانوان در اردوی های تیم ملی والیبال ، برگزاری کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت ، کلاسهای استعدادیابی ، حضور والیبالیست های جوان و نوجوانان در اردوهای تیم ملی و میزبانی شایسته با همکاری تماشاگران فهیم تبریز در لیگ برتر والیبال گوشه ای از دستاوردهای والیبال آذربایجانشرقی است.

رئیس هیات والیبال استان افزود : ورزشکاران سازمان یافته والیبال ازفزایش 50 دردصدی داشته و شهرستانها سراب ، ملکان ، میانه ، شبستر و بناب در توسعه والیبال حرکتهای خوبی داشته اند ولی هیاتهای جلفا و مرند در وضعیت مناسب نیستند و پیگیر جدی این کم کاری ها هستیم.

وی خبر از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور رده سنی امید از 7 الی 17 شهریور ماه به میزبانی تبریز داد.

کد خبر 1665107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha