۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹

از سوی یک شرکت آلمانی؛

بیمارستان آیت الله طالقانی اراک استاندارد بین المللی کیفیت گرفت

بیمارستان آیت الله طالقانی اراک استاندارد بین المللی کیفیت گرفت

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک موفق به دریافت استاندارد بین المللی ISO 9001 از نمایندگی شرکت NIS CERT آلمان شد.

مرضیه نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از 6 ماه تلاش و زحمت بی وقفه این مرکز، ممیزی نهایی شرکت NIS CERT را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه این موفقیت گامی در ارتقای علمی کشور است، اظهار داشت: سازمان ISO یک سازمان مدیریت جهانی در ژنو سوئیس است که کسب استاندارد آن مسابقه ای در جهت کیفیت است.

نوربخش افزود: تمام تلاش این مرکزی طی یک ساله گذشته دستیابی به استاندارهای مختلف کیفی و درمانی بوده که در این امر موفق نیز بوده است.

وی افزایش کیفیت خدمت رسانی را از مهم ترین برنامه های این مرکز عنوان و گفت: یکی از راه های رسیدن به این مهم و استانداردها اجرای حاکمیت بالینی است که در این راستا در سال گذشته مرکز آموزشی درمانی طالقانی اراک توانست در «نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی» عنوان بیمارستان برتر را کسب نموده و از دست مقام عالی وزارت لوح سپاس دریافت نماید.

 نوربخش کسب عنوان برتر کشوری  بیمارستان دوستدار کودک، خدمات پرستاری و عنوان های برتر استانی مدیریت پسماند را از دیگر تلاش های این بیمارستان در جهت خدمت دهی خواند و اظهار داشت: در حال حاضر این مرکز اولین مرکز درمانی استان مرکزی است که دارای گواهینامه هموویژیلانس است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: کسب استاندارد ISO 9001 شروع کار است و امیدواریم مدیریت و پرسنل این مرکز این موفقیت را آغازی بر خدمت دهی بهتر به مردم بدانند.

کد خبر 1680615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha