۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۵۸

فوتبال نوجوانان آسیا - تهران/

‏مشکلات ورزشگاه اکباتان تا سه‌شنبه رفع می‌شود/ تکمیل تجهیزات مد نظر AFC

‏مشکلات ورزشگاه اکباتان تا سه‌شنبه رفع می‌شود/ تکمیل تجهیزات مد نظر AFC

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن از حل مشکلات ورزشگاه اکباتان تا پایان روز سه‌شنبه و آمادگی کامل این ورزشگاه برای میزبانی مطلوب مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، با توجه به همزمانی بحث استانداردسازی باشگاه‌ها و در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان ‏آسیا که بخشی از بازی‌های آن در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود، تلاش باشگاه راه‌آهن برای تجهیز ورزشگاه اکباتان چند برابر شده است. ‏

رستم زندی معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن که مسئولیت مستقیم این اقدامات را بر عهده دارد، در این رابطه گفت: "اگرچه بحث ‏استانداردسازی باشگاه در اولویت قرار دارد و باشگاه قصد دارد با اخذ مجوز حرفه‌ای، هرچه سریع‌تر به سمت حرفه‌ای شدن ‏کامل پیش برود اما در این مقطع، نگاه ما ملی است و با تلاش چند برابر و صرف هزینه بیشتر، سعی کردیم ورزشگاه را به ‏بهترین شکل ممکن برای بازی‌های نوجوانان آسیا آماده کنیم."

نمایی از دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

به گفته معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن، جایگاه ویژه (‏VIP‏ و ‏VVIP‏) ورزشگاه کاملا بازسازی و مجهز به صندلی‌های نو شده، ‏جایگاه خبرنگاران مطابق با استانداردهای مورد نظر ساخته و تجهیز شده و ورودی آنها نیز به همراه ورودی جایگاه ویژه از ‏سایر ورودی‌ها جدا خواهد شد.

همچنین دو رختکن اضافه در حال تکمیل است، نور ورزشگاه تا حد ممکن افزایش پیدا کرده، بخشی از ‏کفپوش دور زمین و رختکن‌ها کاملا عوض می‌شود و جایگاه گزارشگران رادیو و تلویزیون کاملا بازسازی و تجهیز شد.

از سوی دیگر اتاق ‏داوران طبق نظر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده شده است و سایر اتاق‌های مورد درخواست کنفدراسیون از قبیل اتاق دوپینگ، ‏محل استقرار مسئولان مسابقات، اتاق و جایگاه ناظران، اتاق توپ‌جمع‌کن‌ها، اتاق و جایگاه کارشناسان فنی و سایر محل‌های ‏مورد نظر، تجهیز و تا پایان روز سه‌شنبه آماده تحویل به مسئولان فدراسیون فوتبال و نماینده‌های کنفدراسیون است.

ضمن اینکه ‏هزینه سایر موارد درخواستی از جمله میله‌های پرچم، افزایش صندلی‌های نیمکت ذخیره‌ها و ... نیز از سوی باشگاه پرداخت ‏شده تا هم استانداردسازی ورزشگاه مورد توجه قرار گرفته باشد و هم اینکه، مسابقات نوجوانان آسیا به شکلی آبرومندانه برگزار ‏شود.‏

باشگاه راه‌آهن در حالی با جدیت تمام بحث استانداردسازی باشگاه و ورزشگاه خود را پیگیری می‌کند که مالکیت ورزشگاه اکباتان به ‏عهده باشگاه راه‌آهن نیست و شرکت راه‌آهن مالکیت و اداره آن را به عهده دارد اما باشگاه راه‌آهن در راستای حرفه‌ای شدن، ‏تلاش می‌کند تمام استانداردها را فراهم کند.‏

کد خبر 1698534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha